neginjooni

هوس تولد

1395/2/17 2:45
نویسنده : مامان اتنا
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح منو دخملی رفتیم بیرون وقتی هم اومدیم ناهار درست کردیم وهم هم کردیم بعد نفسه مامان خوابش گرفت ولالا کرد شکلکهای جالب آروینومنم شروع کردم براش کیک درست کنم چون دوباره هوس تولد(الکی) کرده ومیگه مامان تبلدشکلکهای جالب آروین بگیریم.منم کیکو براش درست کردم به باباجونی هم زنگ زدم گفتم :شکلکهای جالب آروینوقتی داره میاد خونه سر راهش فشفشه و شمع برامون بخره.باباجونی برای دخملم کتاب نقاشی هم خریده بود وبهش هدیه داد.ایندفعه کیک قهوه درست کردم با مغز شکلات و گردو جای همه خالی خوشمزه شد البته ببخشید من فقط همین یه قالب دارم باید یه قالب عروسکی برا دخملی حتما بخرم..............................شکلکهای جالب آروینعصر هم با باباجونی رفتیم بیرون تا هم یه صندل تابستانه (راستی رنگ صندلتو خودت انتخاب کردی)شکلکهای جالب آروینوهم یه کالسکه برا دخملی بخریم قابل توجه دخملی نفسم این ٣ کالسکه ای که برات میخریم اون دوتا شکست ایندفعه اهنی شو خریدیم ایشالله نشکنه.بعد رفتیم کمی اجیل بخریم چشمم به البالوها خورد بد جور هوس کردم خریدیم واومدیم پارک خوردیم دخملی هم سیر دلش بازی کرد.اینم از امشب مادو نفر ونصفی.......................................

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به neginjooni می باشد